Tuesday

Halloj, Idag har det inte hänt så mycket spännande i Emilie Ahlgrens liv, jag jobbade till klockan halv fem och sen efter det så åkte jag hem till Farmor och Åke och umgicks med dom ett tag. Jag tror dom saknar mig lite ibland fast dom kanske inte vill erkänna det ;) ingen att prata en massa strunt med. Och ingen att bråka med och tjafsa på. 
Jag har precis ätit smörgås med rökt lax och sweetchili/lime sås på, det var faktiskt jätte gott och så himla enkelt att fixa till, lite lyx i vardagen måste man få ha ibland tycker jag.

Sweetchili/limesås
5 dl creme fraische
2 lime (rivet skal + saften)
1 dl sweetchili sås


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Frida

Mums, det får du bjuda mig på någongång:)

2008-07-20 @ 21:20:36
URL: http://fridolajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0