Torsdag

Godkväll. Har precis druckit lite te och ska snart hoppa i säng. Har haft en jobbig kväll på jobbet. Har försökt fått upp en tant ur badkaret, eftersom hon inte kunde komma upp själv. Det tog ungefär en och en halv timma så det blev ingen rast för mig inte. Annars har det varit ganska så lugnt idag, tog en rejäl sovmorgon med Älsklingen. Och så har Tom varit här och grabbsen har suttit och spelat tevespel och gjort en massa killgöra :)

Imorgon är det en massa saker som ska hinnas med
* Ska ta en lång promenad
* Gå hem till farmor och skriva på ett papper gällade lägenheten
* Boka en tid hos Makeup Store
* Boka klipptid till både mig och älsklingen
* Handla dricka till morgondagen och lördagens galaj med Linn :)
* Jobba kvällspass mellan 14.00 - 21.30

Måste kila i säng nu så jag får min skönhetssömn

Godnatt gott folk



 


Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0