Its been a while (oh my god snart flyttar vi ! )

Halloj Everyone, det har hänt ganska mycket sen jag skrev här sist. Det är nämligen så att jag och Frida flyttar till Karlskrona den 16.e Augusti !! Holy macaroni liksom, det är inte lång tid kvar nu. Jag har köpt en tvåa på fyrtiofem kvadratmeter som vi två ska dela på :) kommer bli super bra tror jag. Och även om jag inte kommer in på skolan den här omgången så tänker jag vara kvar där nere och jobba och söka in nästa termin istället. På måndag åker jag upp och skriver på kontraktet. Frida, Åke och Farmor följer också med. Vi tänkte åka införbi IKEA på hemvägen och införskaffa oss lite nya möbler och sånt som kan vara nödvändigt att ha när man flyttar till ett nytt ställe. Det känns lite läskigt att det faktiskt händer på riktigt nu, vi lämnar trygga Gotland liksom.
I helgen blir det jobba för hela slanten, jobbar dubbelpass både lördag och söndag. Känns lite tungt men jag har haft ledigt idag så jag har nog vilat upp mig ordentligt tror jag. Nu ska jag hoppa i säng så man orkar upp imorgon. Godnatt.

Ha en bra helg!

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Frida

Goosh, det är typ jättesnart! :S :D

2008-07-26 @ 17:52:09
URL: http://fridolajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0