tingstäde by night

Moahaha har varit i tingstäde på knattedisco ;) var kiosktant och barnen där älskar en, hmm undra varför ? :) Det har inte hänt så mycket idag, sov ganska länge skulle egentligen gå upp vid åtta och tvätta, men vi hade visst inget tvättmedel hemma, smart!, så jag tog mig en liten sovmprgon. Jag har väl mest häckat hemma hos farmor och åke, snyltat lite mat och sådära, det gamla vanliga. Imorgon ska jag vara barnvakt åt världens finaste ettåring ;) får se hur det går, det går nog super bra han är så snäll så. Ska gå och lägga mig nu, godnatt !

Vad har du på hjärtat?
Postat av: nathalie

det är klart att dom gör, det gör väl alla =)

2008-01-27 @ 20:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0