Dålig uppdatering ?

Har en känsla av att det var ett bra tag sedan jag uppdaterade min blogg.
Och det har hänt en hel del sen sist :)


Jag har börjat jobba på solrosens hemtjänst och där trivs jag som fina fisken.

Min röda fina golf är ett minne blott och snart så står det istället en svart saab nere på parkeringen.

Emelie mår bättre och är på benen :) skönt att du fått komma hem och så.
Är så glad för din skull. Jag tror på dig vännen.

Det har varit jul och nyår också och den spenderades väl för det mesta med släkten och med älsklingen.
Julaftonen tillbringade jag vid faster Eva tilsammans med hela tjocka släkten, och det kan juee bara sluta på ett sätt haha julmat så det räcker till en hel armé, ljudnivån på hösta topp, fulla gamlingar som sitter och ugglar, barn som springer omkring och skriker, teven på högsta volym även fast ingen sitter där och tittar. total kaos helt enkelt kan det bli bättre ? ;)
På nyårsaftonen så jobbade jag till klockan tio, på rasten åt jag middag tillsammans med alexander, frida och tom. Och linn tillkom lite senare. Vid tolvslaget så stod vi nere på hamnen bland en massa glatt folk. Och efter det så gick vi flickor upp till Bistro och satt där och häckade ett tag, kan väl sammanfatta kvällen som underbar :) 


Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0