It's been a while

Hoppsan, nu var det ett bra tag sedan jag skrev här sist. Det har hänt ganska mycket på senaste tiden. I Onsdags så jobbade jag till klockan halv två och sen drog jag och pappa ut till Levide och firade julaftonen med släkten. Jag var hemma vid Älsklingen i Alva en sväng också och sa God jul till familjen Johansson :) I Torsdags jobbade jag mellan halv fem och kvart i tio och sen drog jag hem till Linn där vi förfestade lite grann och sen bar det av in till stan och på krogen :) I Fredags var det fest i pappas garage som gällde. Bro Elvis var till och med där och glänste. Och igår var en riktigt slappar dag, efter två dagars festande. Jag åkte hem till Linn och grattade hennes lillasyster Tina som fyllde hela 18 (!) år.. Vi åt tårta och dippade grönsaker och sov film på soffan, gött...   
 

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0