Sjuksköterkestudent

Ja! Jag kom in på skolan iallafall. Känns både bra och dåligt. Bra på det sättet att det är vad jag velat, få det avklarat och börja tänka på framtiden. Dåligt på det sättet att jag kommer i från mina vänner och familjen här på ön, tanken om att jag kommer vara här i från i hela tre år skrämmer mig som bara den. Hmm kanske jag inte är redo för det här ändå?   


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Cilla

Det fixa du lätt tjejen!! Alla vänner som har dig kär kommer finnas kvar! Och självklart din familj. Vi hålla tummarna för di!! Kram Emil och Cilla

2008-12-09 @ 18:22:10
Postat av: fasterester

Det kommer att gå bra. Ni får komma hem o hälsa på ofta och/eller bjuda ner kompisar till er. Du kommer att få massor av nya vänner oxå. Kram

2008-12-09 @ 20:08:14
Postat av: Fasteryster

Grattis, det är klart du ska gå. De är nu ella aldri u nu gälla de. GRATTIS, GRATTIS, GRATIS.

2008-12-09 @ 22:06:19
Postat av: Ida

Grattis Emlan! Fanken så kul! Jag kommer att befinna mig dessa tre år. bara 10 mil från dig. Så mig blir du inte av med!! =)

2008-12-10 @ 00:02:36
URL: http://idarorhed.blogg.se/
Postat av: Emelie

Grattis tjejen! det kommer att gå toppen! Är du ännu på ön? vi har julmarknad i skolan ikväll 18-20 och imorgon 11-14 kom hit vettja! :D

2008-12-11 @ 16:10:38
URL: http://emeliiew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0