I give you my word

Godeftermiddag.. Vaknade ganska sent idag. Känner mig lite mör i kroppen sen fastlandsresan igår. Jag och Linn åkte upp med båten igår morse, och körde varsin bil till Södertälje där jag lämnade pappas gamla ford och sen begav vi oss till Kungenskurva och Ikea :) Där sprang vi omkring i några timmar och jag kan säga att vi var rejält trötta när vi satte oss i bilen och körde mot Nynäshamn. Kom hem vid halv ett i natt... Idag ska jag jobba mellan kvart i fem och nio. Har en hel del grejer att göra innan dess, jag måste städa hela lägenheten eftersom pappa troligtvis kommer hem i natt. Och så måste jag åka ut till posten och kolla om min mobil har kommit tillbaka från lagning. Nej här kan man inte sitta och bränna lyse, nu ska snabeldraken fram, hej !   

Vad har du på hjärtat?
Postat av: fasterester

Nej du får inte sitta o bränna ljus heller, dom skulle ju vi ha.

2008-12-15 @ 21:56:33
Postat av: Anonym

EHH...Klockan var väl näsyan kvart över ett inan du kom hem...Men så mycke ni hade varit med om så tar de ju tid o berätta,,,,Ni är roliga ni....

2008-12-17 @ 10:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0