Breath you out, breath you in..

Ojojoj , nu var det länge sedan jag skrev någonting här. Men det är nämligen så att i helgen har jag varit hemma vid Älsklingen i Alva och bara myst :) rensat huvudet och laddat upp batterierna lite. Jag jobbar hela den här veckan, mesta dels kvällar dock men det är bara att jobba på så man får ihop lite pengar :) Ikväll blir det nog lugnt, ska se igenom One tree hill avsnitten igen.. Vilket liv jag har!    

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Frida

Min katt. Jag har köpt katt, sa jag inte det? ;)

Hehe. Nej men Johan har "hittat" en katt som följde med honom hem. Jäääääättesöt. Han frågade mig om jag ville ha den, och jag var såå nära att säga ja. Men sen kom jag och tänka på fiskarna och då ångrade jag mig. Vill ju inte riskera att hon käkar upp dom ;) Haha. Pöss

2008-12-08 @ 15:54:42
URL: http://fridolajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0