I´m into you

Godkväll :) Här i Karlskrona är det lugnt, iallafall för min del. Frida är nere på kåren och super skallen i bitar, eller? ;) Hon frågade om jag ville följa med men jag kände inte riktigt för det ikväll. Känns lite konstigt att komma dit när man inte går på högskolan liksom, känns typ som att man tränger sig på lite grann. Plus att jag håller på och skriver en jobb ansökan till Attendo Care, hemtjänst. Får se hur det går med den biten. Om jag inte kommer in på skolan så skulle det passa mig perfekt :) Ska gå och se en film nu :) det blir nog Den man älskar en svensk film som jag laddade ner i förmiddags, berättar imorgon om hur jag tyckte den var...  

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Frida

Of course söp jag skallen i bitar.. Det gör jag väl alltid? ;)

2008-08-26 @ 11:01:55
URL: http://fridolajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0