Thank god it´s Sunday

Halloj :) Har redan varit vaken i några timmar. Jag låg kvar i sängen och läste veckorevyn innan jag klev upp. Nu sitter jag här vid datorna och häckar. Frida ligger ännu och sover, måste ha varit en hård kväll igår. Idag ska vi åka ut till amiralen och storhandla. Det är lite småsaker som fattas här hemma. Jag ska hinna med en promenad också hade jag tänkt, tog inga bilder igår men ska försöka göra det idag. Idag är sista dagen att lämna in jobbansökan på jobbet jag sökt, jag har redan lämnat in min så nu är det bara att gå och vänta och se om dom ringer :) Nej nu ska jag gå och äta lite får ta och skramla lite med kastrullerna så Frida kan vakna till liv....


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Frida

Haha, det hjälpte nog inte för jag har inte hört att du skramlat? :)

2008-08-31 @ 14:20:18
URL: http://fridolajn.blogg.se/
Postat av: Fastis

Du får skramla högre nästa gång. Smälla lite i dörrar och så. Ett bra tips, gå ut o ring på er egen dörr. Hi hi. Kram

2008-08-31 @ 20:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0