SATC

Japp nu har jag och Frida suttit vid teven med en skål chips och sett på Sex and the city the movie. Den var faktiskt ganska bra, jag höll på att börja gråta några gånger men försökte hålla det inne så gott jag kunde :) Imorgon är det måndag och då tar vi nya tag. Jag ska gå med Frida på uppropet och hoppas på att det är någon som har försovit sig eller fått extrem mensvärk som inte kan gå dit ;) men om jag nu inte kommer in så är det väl inte hela världen, jag får jobba ett halv år till bara... Jag har redan bokat högskoleprovet till hösten för att vara förberedd på det värsta, men först måste räkningen betalas för att den ska börja gälla på riktigt. Neh nu ska jag hoppa i säng och säger godnatt med den här fina sången



Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0