Photograph

Halloj, kom hem från stan för typ två timmar sen. Jag fick med mig lite allt möjligt hem, bland annat en lampa till sovrummet, en ny mascrara och en ny digitalkamera hihi. Det blev dock inte den färgen jag funderade på men det blev samma modell fast i rosa istället! Kanske inte riktigt min färg egentligen men den vara ganska billig.... från början innan dom lurade på mig både en försäkring på tre år och ett minneskort. Ikväll blir det nog teve-tittande för min del, som vanligt. Det är ju både Girls meets cowboy och Project runway ikväll :)



Vad har du på hjärtat?
Postat av: Emelie

ja! Project runway ikväll :)det är ju final!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :P skulle du vilka fixa den? den är så tråkig nu..



2008-08-27 @ 20:20:40
URL: http://emeliiew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0