i can stop crying

Gawh det slog mig just att det är mindre än en vecka kvar innan jag flyttar ifrån trygga Gotland! Oh god, jag förstår verkligen inte hur jag ska klara mig utan alla mina fina vänner, familjen och framför allt Älsklingen. Tur att jag har frida iallafall :) Förutom älsklingen kommer jag sakna Linn mest av alla. Helt klart! Hur ska jag klara mig utan dig? Ingen att sitta fler timmar med och bara prata en massa strunt så som bara vi kan, ingen att åka runt och ragga med, Ingen att flamsa omkring med på en tråkig fredag kväll.. Tur att vi har telefoner och datorer. Jag kommer höra av mig ofta och höra att allt står rätt till på vår ö :) Promise you won't forget me, because if I thought you would, I'd never leave




Vad har du på hjärtat?
Postat av: Frida

Jaa, VILKEN tur att jag följer med ;) annars hade du ju saknat mig mest av ALLA! eller? ;)

Puss

2008-08-12 @ 20:26:45
URL: http://fridolajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0