Godmorgon häliga söndag

Eller godmorgon och godmorgon, klockan är ju redan tolv. Igår hade jag det hel mysigt, först så gjorde jag Linn, Per och Älsklingen en liten utflykt ut till fårö och gjorde några ärenden. Vi var bland annat i en liten affär som säljer indiska grejer och kollade, fanns mycket fina saker där. Klockan två så åkte jag och älsklingen till Lärbro där Lis hade 50års fest. Vi stannade bara kvar på fika sen åkte vi hem mot stan där egentligen utgång väntade för mig och Linn men vi var helt slut efter fredagens bravader så vi beslöt oss för att ta en skön hemma kväll med film och god mat istället :) och det var nog ett rätt klokt alternativ. Idag händer det inte så mycket ska städa lägenheten så man vet vart allt ligger för just nu vet jag inte vart jag har någonting. Ikväll blir det Brorakan för våran del, vi åker ut dit med linn.


Ha en bra söndag  


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Frida

Böörnade ni som fan på rakan? ;) Jag ska dit med mammas bil en vacker dag och klå hela högen. Haha. :)

2008-08-03 @ 22:03:04
URL: http://fridolajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0