Beautiful Saturday

Jo idag är det verkligen en slappar dag. Jag vaknade klockan åtta med en extrem huvudvärk och bestämde mig för att somna om igen. Sen vaknade jag klockan ett nästa gång och har typ legat i sängen och myst med älsklingen hela eftermiddagen, härliga tider. Ska strax ta tag i städningen här hemma, eftersom pappa kommer hem på tisdag och då måste det vara väl städat :P Igår kväll hade Frida förfest här hemma vid mig, det var hon och en liten skara av hennes vänner som partajade. Dom sjöng singstar och höll på en massa :) Jag och Alexander åkte runt och raggade på öster med Linn och hennes syster, hur kul som helst. Gick och la mig vid två någongång.
Nej får ta och väcka liv i snabeldraken (läs dammsugare) nu och se om han kan hjälpa mig med städningen. 

Ha en fortsatt trevlig lördag

 

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0