Ringduvan

Har precis avnjutit en härlig middag med Älsklingen, tro det eller ej men det var faktiskt han som lagade maten ;) Nu sitter vi och kollar på "Så ska det låta". Idag har det varit full håll igång hela dagen :) Tove kom hit i eftermiddags och vi åkte till Ringduvan där Tove faktiskt bjöd på fika, tack ! Cocacola och hallonpaj, mums! Efter fikat så gick vi en stund på stan, vi gick faktiskt in på Clas Olsson för första gången, visst fanns det mycket bra grejer där som kan komma till användning men jag tyckte nog inte att det var någonting att hänga i julgranen. Jag handlade lite käder när jag gick själv på stan en stund efter att jag skjutsat Tove till bustationen, kan nog lägga in lite bilder sen.
 

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

Ha en trevlig helg!

2008-04-25 @ 20:53:19
URL: http://joakimforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0