krångel

Gaw jag blir så jäkla irriterad på det här internet vi har, kom inte in klokt på hela dagen igår så jag får skriva idag vad som hände igår :) vart ska man börja? jo jag åkte bort till Farmor och Åke ganska tidigt och tvättade bilen, det var väl behövligt kan jag säga. Så nu är inte bilen grå längre utan den är faktiskt svart! Efter biltvätten så var jag på möte med jobbet och när det var slut så åkte jag hem till farmor igen och var där hela dagen. Haha farmor njuter verkligen när jag kommer dit för då kan hon sätta mig i slav-arbete, att laga kvällsmaten!     

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Frida

Mormor är oond! :S :P

2008-04-24 @ 16:53:46
URL: http://fridolajn.blogg.se
Postat av: Ida

Naj, farmor är snäll. Jag fick mat och en flaska saft när jag var vid henne sist! Det är bra Emlan att du är snäll mot henne. Tänk att hon är gammal! ;)

2008-04-25 @ 11:24:20
URL: http://idarorhed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0