ledig

Idag har det inte hänt så mycket. har varit ledig idag, men vaknade när älsklingen skulle till skolan. Har gjort lite på mitt svenska arbete som ska vara inne imorgon,
är så gott som klar ska bara finslipa det lite.
Var på stan med kusin Tove ett tag idag också, men hittade inget speciellt. 
Vi drog bort till min pappa en liten stund, jag skulle bränna en skiva som jag ska lämna in i skolan som vi ska ha på vagnen. Inte långt kvar nu, ungefär två veckor kvar i skolan, sen är man finally free från allt pluggande. Eller iallafall ett tag, ska bara vänta in den dära plutten som ska gå ett helt år till i skolan :) sen drar vi upp på fastlandet och läser till syrror ! Då är det ajöken gotland, eller iallafall ett tag..

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Frida

Hallå, vadå, vem menar du med plutten? Ska du överge mig?! haha, jag menar, jag är ju inte pluttig!? :P

2007-05-29 @ 16:13:22
URL: http://fridolajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0