stugan

har precis slutat jobbet för idag, jag och frida ska åka ut på vischan och hämta tove och älsklingen och sen ska vi bege oss ut till våran fina stuga ( som egentligen bara är en barack) och tillbringa kvällen och morgondagen där.
hoppas alla hade en trevlig midsommar, och att det inte blev för mycket bråk och fylla ;) Själv tog man det lugnt men man var med om mycket ändå snatteri på statoil, filmtittande ( vi såg allt om min buske) och så bleev det lite kex och coca cola istället för det dära starka. trevlig midsommarafton hade vi :)  


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Frida

Men hallå, det var inte MENINGEN att jag skulle stjäla, men jag tänkte, när jag ändå höll det i handen, och han inte sa något, så kunde vi ju tjäna 10 kr! haha :)

2007-06-24 @ 19:44:09
URL: http://fridolajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0