midsommar

idag är det midsommarafton, snart vänder det och blir mörkare och mörkare. eller vad tror ni ? Jag ska jobba idag, börjar halv tre och slutar kvart över nio, det känns ganska skönt att inte göra något speciellt utan att bara komma hem  efter jobbet sen och sätta sig framför teven och ta det lugnt. visserligen ska jag jobba imorgon bitti om jag inte hade gjort det så kanske man hade hittat på något speciellt, men jag nöjer mig med att bara vara hemma. man måste juee orka upp imorgon också. Imorgon efter jobbet så drar jag och frida ut till stugan, första gången på ett år som jag är där. Får se hur länge man orkar stå ut där nere, men det ska nog gå bra tror jag. iallafall ett tag.
Nej nu ska jag gå och se på teve, och sen bär det av till jobbet där en jordgubbstårta väntar. mums!



image21

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0