hektisk dag

idag har jag jobbat, kom dit kvart i sju trött som bara den och till min stora förvåning så började jag inte förens klockan sju. awh typisk kunde ha sovit en hel kvart till imorse. på jobbet har det hänt mycket idag känns inte som om jag har suttit ner någonting, bara sprungit omkring. vi klädde faktisk midsommarstången tillsammmans med de boende, hade fått en massa blommor av linds som dom inte ville ha. en massa rosor och annat fint. helt klart Gotlands snygaste midsommarstång. och vad mysigt vi hade det där ute när vi käldde den, en hel del vimsiga tanter som sprang omkring, en och en annan ilsk gubbe, en massa personal överallt. ikväll kommer frida in till mig, vi ska jobba imorgon kväll så då tänkte hon att hon kunde komma in redan idag. kul att jobba på midsommarafton tänker ni, men tänkt vad mycket pengar man får. skriver mer sen

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Frida

ja jag menar det, moneymoneymoney! :D

2007-06-21 @ 15:22:52
URL: http://fridolajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0