What !?

Nej nu ska Emilie Ahlgren hoppa i duschen och sen i säng, Känns onödigt att bara sitta här och ingenting göra. Då kan man hellre försöka komma upp i skaplig tid imorgon istället. För jag ska ringa lite ställen och så ska jag posta dom där jäkla paketen som jag skulle ha postat i förra veckan ;) Det hände en skit läskig sak förut, det ringde en telefonförsäljare som ville lura på mig någonting och när jag sa att jag inte var intresserad så sa han: Jag vill bara lägga in en liten rolig notis om att vi har fem gemensama vänner på facebook... What liksom!? Jag blev helt stum och visste inte vad jag skulle säga. Skit läskigt tycker jag, vadå kollar han upp på facebook vilka han ringer till !? scary...   

Vad har du på hjärtat?
Postat av: fasterester

Va? Sa han vad han hette så du kan kolla upp honom på facebook?

2008-11-17 @ 14:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0