Joyride

Hejsan svejsan. Kom precis hem från jobbet :) var lite små segt att gå upp i morse, men nu måste jag försöka komma in i någon sorts rutin och gå upp tidigt fast jag är ledig och sådära. Fan när jag inte jobbar sover jag bort hela dagen, vaknar vid tolvsnåret och kommer inte igång klokt förens vid två eller nått... Jaja nog med skitsnack, ikväll blir det lugnt för min del. Ska städa undan lite grann för imorgon får vi nämligen storbesök,  Lis och Farmor kommer då :) På lördag ska vi på Ikea och så ska vi åka och hälsa på kusin Ida med, trevligt trevligt.. Nej nu ska jag gå och äta lite mat, har inte haft tid att äta idag. Är suuuuper hungrig !     


Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0