Snowman

Godmorgon, det blev utgång igår och jäklar vad kul vi hade :) Var lite små trötta mot slutet bara, efter att vi dragit oss upp för backarna i innerstan. Sablar vad halt det var. Idag ska jag och Älsklingen på stan en sväng och se om vi kan hitta någon festblåsa till honom och så ska vi nog hem och fika vid Farmor och Åke också. Ikväll är det tröjfesten, det blir nog nyktert för mig eftersom jag börjar jobba klockan sju imorgon... Eller vi får se vart kvällen slutar, känner jag mig och Linn rätt så hittar vi säker på nått skoj när hon slutat jobbet vid 22.00 :)

Vad har du på hjärtat?
Postat av: Frida

Haha, kaaaanske var fel nummer :P Eventuellt.



Hälsa alla från mig ikväll! :)

2008-11-22 @ 17:03:03
URL: http://fridolajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0