Skitdag

Skitskitskit.. Vaknade för en halvtimma sen, jag som skulle gå upp i tid i morse eftersom vi har tvättstugan! Älsklingen skulle ringa och väcka mig men det glömde han bort. Har verkligen vaknat på fel sida idag känner jag. Jo föresten ringde jobbet här i Karlskrona igår, och hon sa att det var dåligt med jobb för alla timvikarier just nu.. Att alla ordinarie kommer till jobbet som dom ska, och det är ingen som är sjuk. Typiskt också. Blir lite små lack faktiskt , för jag kan inte gå så här så länge till, vafan jag har en lägenhet att betala!! Jaja, idag händer det inte så mycket här hemma, jag ska nog mest springa upp och ner i den där j*vla tvättstugan!
 
Inget glatt inlägg det här inte :)


Vad har du på hjärtat?
Postat av: Fasteryster

När får du veta om du kommer in på skolan ?

2008-11-13 @ 13:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0