I miss you

Är inte på världens topp humör idag, det är mycket som rör sig i mitt huvud just nu. För det första så är man pank som en jävla kyrkråtta, och det är inte kul med tanke på att man har en hyra som ska betalas osv, blir så jävla sur när dom inte ringer från jobbet när han som jag pratade med från börja lovade mig en massa jobb och inte tyckte jag skulle söka något annat för det skulle bli såååå mycket jobb för mig... Och för det andra så är jag just nu inne i en sån där jobbig period, när jag saknar mamma så mycket så det värker i hjärtat :( kan ligga sömnlös hela nätterna, ligger och tänker på en massa, och så börjar jag gråta för minsta lilla, jag hatar det !

Vad har du på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0